ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ 15ου ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΟΠΑΕ 2025-2026

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ 15ου ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΟΠΑΕ 2025-2026

 ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

Συγχαίρουμε θερμά όλους τους μαθητές, τις μαθήτριες, τους εκπαιδευτικούς καθώς και τους διευθυντές/ντριες των σχολείων που συμμετείχαν στον 15ο Καλλιτεχνικό Διαγωνισμό με θέμα: «Συνδέομαι με τον εαυτό μου και τους άλλους - Χρησιμοποιώ την οθόνη με όρους και με όρια» που διοργανώθηκε από το  ΚΕΝΤΡΟ  ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Π.Ε. ΛΑΡΙΣΑΣ - ΕΟΠΑΕ  σε συνεργασία  με την  Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  Λάρισας.

Ο σχολικός  διαγωνισμός απευθύνθηκε σε μαθητές/τριες της Α΄, Β΄, Γ΄, Γυμνασίου και Α, Β΄, Λυκείου των σχολείων της Δ.Ε. Λάρισας, με στόχο να εργαστούν οι μαθητές σε ομάδες και να δημιουργήσουν το δικό τους έργο εικαστικό,  φωτογραφία  ή  βίντεο.

Στο διαγωνισμό συμμετείχαν 221 μαθητές/τριες  καταθέτοντας 116 έργα συνολικά, από 21 σχολικές μονάδες  εκ των οποίων 12 Γυμνάσια,  6 Γενικά Λύκεια, 1 ΕΠΑΛ και 2 Ειδικά σχολεία ως εξής:

ΓΥΜΝΑΣΙΑ

ΛΥΚΕΙΑ

  • 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΦΑΡΣΑΛΩΝ 
  • 7ο   ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
  • 12ο   ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ “Μ. ΚΑΡΑΓΑΤΣΗΣ”
  • 15ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
  • ΓΥΜΝΑΣΙΟ  ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΒΕΡΔΙΚΟΥΣΑΣ
  • ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΣΑΡΙΤΣΑΝΗΣ
  • ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΠΕΛΩΝΑ
  • ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ
  • 1ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ
  • ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
  • ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
  • ΙΔ. ΓΥΜΝΑΣΙΟ “Ν. ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ”
  • 12ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
  • 13ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
  • ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ  ΠΛΑΤΥΚΑΜΠΟΥ
  • 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΣΑΛΩΝ
  • ΙΔ. ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ “Ν. ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ”
  • ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΥΚΟΥΡΙΟΥ
  • 4ο  ΕΠΑΛ ΛΑΡΙΣΑΣ

ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

§      Ε.Ε.Ε.ΕΚ.  ΛΑΡΙΣΑΣ

§      ΕΝΕΕΓΥΛ ΛΑΡΙΣΑΣ

Η επιτροπή αξιολόγησης βράβευσε τα τρία καλύτερα μαθητικά έργα, ομαδικά ή ατομικά για την κάθε βαθμίδα, με κριτήριο τη συνάφεια με το θέμα, τη δημιουργικότητα και την  πρωτοτυπία του παραγόμενου έργου, την αισθητική του έργου, την τεχνική αρτιότητα κλπ.

Τα  βραβευθέντα έργα  ήταν:

Για τα ΓΥΜΝΑΣΙΑ

  • 1ο ΒΡΑΒΕΙΟ

7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ με εικαστικό από τις μαθήτριες:

ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΓΚΑΡΑΒΕΛΗ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΛΟΥΣΗ

ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΑΛΦΟΥΝΤΖΟΥ

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός:  ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΧΑΛΚΙΑ

  • 2ο ΒΡΑΒΕΙΟ

ΕΝΕΕΓΥΛ ΛΑΡΙΣΑΣ με βίντεο από τους μαθητές:

ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΠΑΠΑΔΗ

ΓΕΩΡΓΙΟ ΚΟΚΚΙΝΙΔΗ

ΜΙΧΑΗΛ ΠΥΡΓΙΔΗ

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί:  ΟΛΓΑ ΛΥΚΟΚΩΣΤΑ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΗΣ, ΑΓΑΠΗ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

  • 3ο ΒΡΑΒΕΙΟ

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΠΕΛΩΝΑ με τραγούδι από τις μαθήτριες:

ΛΟΡΕΝΑ ΠΑΓΙΑ

ΘΕΚΛΑ ΖΗΚΟΥ

ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ

Υπεύθυνη  εκπαιδευτικός:  ΑΛΙΚΗ ΜΠΙΤΟΥ

Για τα ΛΥΚΕΙΑ

  • 1ο ΒΡΑΒΕIΟ

13ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ με βίντεο από τις μαθήτριες:

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΝΙΚΟΥΛΗ

ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

ΜΑΡΙΑ ΡΗΜΑΓΜΟΥ

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός:  ΕΛΕΝΗ ΠΑΤΣΟΥΔΗ

  • 2ο ΒΡΑΒΕΙΟ

ΙΔ. ΛΥΚΕΙΟ “Ν. ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ” με βίντεο από τους μαθητές:

ΜΑΡΚΟ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟ

ΣΕΡΓΙΟ ΑΓΟΡΑΣΤΟ

ΗΛΙΑ ΧΑΤΣΙΟΠΟΥΛΟ

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός:  ΑΘΗΝΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ

  • 3ο ΒΡΑΒΕΙΟ

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΥΚΟΥΡΙΟΥ με εικαστικό από τις μαθήτριες:

ΑΡΕΤΗ ΧΑΝΤΖΕΡΗ

ΕΚΕΝΗ ΑΝΝΑ ΧΑΝΤΖΕΡΗ

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός:  ΜΑΡΙΑ ΜΑΓΓΑ

ΤΙΜΗΤΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ   για το   ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Ε.Ε.Ε.ΕΚ. ΛΑΡΙΣΑΣ με εικαστικό από τους μαθητές/τριες:

ΕΛΕΝΗ ΤΣΙΑΠΛΕ

ΘΕΟΦΑΝΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

ΜΑΡΙΟΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟΑ ΡΑΝΤΟΣ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΟΥΡΑΛΗΣ

ΜΑΡΙΟΑ ΑΡΓΥΡΙΟΥ

  Υπεύθυνη εκπαιδευτικός:  ΝΑΠΟΛΙΑΝΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΝΑΝΟΥΛΗ

 Το  1ο βραβείο ήταν ένα ποδήλατο και ένα κράνος,

 το  2ο βραβείο ήταν μια δωροεπιταγή των 50 ευρώ και

 το  3ο βραβείο ήταν μια δωροεπιταγή των 40 ευρώ.

 Στις ομαδικές συμμετοχές των έργων που βραβεύτηκαν, τα βραβεία ήταν ατομικά για  κάθε  συμμετέχοντα.

Το Τιμητικό Βραβείο ήταν μια δωροεπιταγή των 50 ευρώ.

Η βράβευση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 13 Μαΐου 2026, στις 6:00 μ.μ.,  στο χώρο του ΚΕΝΤΡΟΥ  ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Π.Ε. ΛΑΡΙΣΑΣ  - ΕΟΠΑΕ  Μανωλάκη 11Δ.

Μπορείτε να δείτε τα βραβευθέντα έργα εδώ.

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 20/05/2026 12:50